سرمربي تيم ملي فوتسال ايران:
حضوری قدرتمند در مسابقات جهاني هدف اصلي است .

سرمربي تيم ملی فوتسال ايران گفت: حضور قوي و جدي در مسابقات فوتسال قهرماني جهان در تابلند از اهداف مهم تيم ملي فوتسال ايران است .


به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان:حسين شمس كه به همراه تيم ملي فوتسال كشورمان جهت برگزاري مسابقه دوستانه با تيم ملي بلژيك در يزد بسر مي برد گفت : همه هم و غم ما در تيم ملي فوتسال اين است كه با انجام مسابقات تداركاتي با تيم هاي خوب دنيا ، خود را براي مسابقات جهاني آينده آماده كنيم .

وي اضافه كرد : در اين خصوص و با هدف دست يابي به اهداف عاليه و كسب نتايج شايسته و در خور ايران در رقابت هاي جهاني بايد همه ما را ياري دهند .

سرمربي تيم فوتسال ايران تاكيد كرد: فوتسال ايران در مقايسه با بسياري از كشور ها ، داراي ظرفيت و استعدادهاي زيادي مي باشد و براي رسيدن به مقام هاي برتر جهاني ، تلاش مضاعف را در دستور كار خود قرار داده ايم .

شمس گفت: انجام مسابقات مكرر تداركاتي در استان هاي مستعد كشور و همچنين جذب افراد تواتمند هم جزء برنامه هاي امسال ما مي باشد كه با جديت دنبال مي شود.

سرمربي تيم فوتسال ايران ، يزد را بخاطر وجود امكانات و همچنين دلسوزي و ميهمان نوازي ، يكي از استان هاي مهم و مطرح كشور در ميرباني مسابقات تداركاتي عنوان كرد.

شمس گفت: خوشبختانه همه برنامه هايي كه در يزد پيش بيني شده ، بنحو شايسته در حال انجام است و اميدوارم مسابقات تداركاتي هم بصورت دقيق و جدي برگزار شود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا